DM kampanja “Djeca sunca” održana na Panonskim jezerima

Ekipa stručnjaka koja brine o zdravlju naše kože i na visokim temperaturama gostovala je danas u našem gradu, na lolalitetu Pannonice. Riječ je o akciji “Djeca sunca” koju već tradicionalno obavlja kompanija DM sa ciljem da kroz besplatne dermatološke preglede na najposjećenijim kupalištima u zemlji ukaže na važnost brige o koži – najvećem ljudskom organu.

“Građani Tuzle su naši najodaniji klijenti svake godine na ovoj akciji kada im na edukativan, zabavan i zanimljiv način nastojimo ukazati da su sunčeve zrake neophodne našoj koži, ali da pretjerano izlaganje može izazvati ozbiljne posljedice po zdravlje. Društveno odgovornu kampanju realizujemo jer želimo da građane informišemo o načinima zaštite kože od štetnog sunčevog zračenja i da ih podstaknemo da redovno obavljaju preglede kože i mladeža”, kazala je Ivana Vidaković, odjel Marketing DM-a.

Akcija se na Panonskim jezerima realizovana je uz veliko interesovanje građana koji su osvježenje potražili na slanim jezerima u centru Tuzle, a ujedno imaju priliku obaviti besplatan pregled kože, saznati korisne stručne savjete za zdravo sunčanje, dobro se zabaviti i osvojite super nagrade.
Uz pregled kože, usporedbu sprav UV kamere, fitnesa u vodi, svakako najzanimljivije je bilo mlađoj populaciji koja je imala svoj šareni kutak u kome su o zdravlju kože učili na zabavan i interaktivan način.

Prema istraživanjima Svjetske zdravstvene organizacije (WHO), dva do tri miliona ljudi godišnje oboli od neke vrste zloćudnog tumora kože, a broj oboljelih od malignih melanoma u stalnom je porastu.

 

* sa zahvalnošću preuzeto sa www.tuzlarije.net