Novinari iz Hrvatske i Srbije oduševljeni Tuzlom

U organizaciji Turističke zajednice grada u Tuzli su tri dana boravili novinari iz Hrvatske i Srbije  kako bi se  upoznali sa kulturno-historijskim znamenitostima i bogatom turističkom ponudom, koja svakako opravdava dolazak u ‘grad soli’. Novinarske ekipe uradile su reportaže koje će biti emitovane u medijima iz kojih dolaze, a sve kako bi se privukao veći broj posjetilaca iz regije u grad koji jedini u svijetu ima slana jezera i plažu u svom centru.

˝Pozvali smo novinare iz regiona kako bi smo ih upoznali sa turističkim  potencijalima našeg grada. U tri dana konkretno su mogli  doživjeti sve ono što Tuzla nudi i ima, a drugi nemaju. Cilj nam je povećati broj dolaska tustista iz susjednih  država˝, izjavio je direktor Turističke zajednice grada Tuzla Edin Jahić.

Novinari su proteklih dana obišli su kulturno – historijske znamenitosti, uživali u bogatoj gastro ponudi, zabavljali se na Međunarodnom  festivalu mladih ‘Kaleidoskop’ i kupali se u slanim Panonskim jezerima. Kako su nam kazali, Tuzlu su ocijenili pravim turističkim otkrićem.

Pejović: ‘Tuzlaci su susretljivi i jako ljubazni, ne dele ljude’

˝Mnogo gradova sam obišao i zaista sam pozitivno impresioniran onim što sam video u Tuzli. Moja procena je da će Tuzla tek doživeti korist od turizma. Umetnost je veoma zastupljena,  sjajne galerije imate sa prekrasnim slikama i stalnim postavkama. Kod vas se velike vrednosti tu čuvaju i drago mi je da to negujete. Imate divne sačuvane  spomenike koje svdeoče o jednom vremenu, to je odlika svih civilizovanih i urbanih sredina. Tuzlaci su susretljivi i jako ljubazni, ne dele ljude. Vole da im gosti dođu i to se uvek vrati. Ja sam se zaista ugodno osećao˝, kazao je Branko Pejović, novinar beogradske Politike.

Filipović: ‘Panonska jezera su izuzetna, cijene u Tuzli su pristupačne svima’

Kako su istakli, ono što dodatno približava Tuzlu gradovima iz okruženja je blizina i relativno niske cijene što će, istakli su, sigurno privući nove turiste. Naglasili su da, tuzlansku bogatu turističku, kulturnu, historijsku i gastro ponudu, zaokružuje gostoprimstvo Tuzlaka što je idealan spoj za jedan turistički grad.

˝Kada sam dobila poziv da dođem u Tuzlu razmišljala sam da li da idem ili ne. Sada mi je drago što sam došla zato što sam vidjela samo pozitivne stvari i jako sam se iznenadila. Svakome bih preporučila da dođe. Iz Zagreba vam  treba samo 3 i pol sata za savršeni produženi vikend odmor. Sve je super, od Panonskih jezera u centra grada,  gastronomije, noćnog života. Mislim da se čovjek u tri dana zbilja može odmoriti i napuniti baterije˝, izjavila je Mirjana Filipović, novinarka portala Dnevnik.hr (Nova TV) i dodala: ˝Posebno bih pohvalila osoblje hotela ‘Miris Dunja’ jer su nas uveli u svijet gastronomije ovdje. Isprobali smo domaću hranu zbog koje bih se definitivno vratila ovdje. Panonska jezera su izuzetna i vrlo je zanimljivo da su cijene u Tuzli vrlo pristupačne svima. Ljudi ne moraju odlaziti odavde vani tokom ljeta da bi uživali, dobiti malo boje i opustiti se. To sve imaju ovdje˝.

Fijala: ‘Pozvala bih sve da dođu u Tuzlu’

Prvi put u posjeti Tuzli je bila i novinarka Radija Osijek (HRT) Iva Fijala. ˝Zelenilo, parkovi, trgovi, slana jezera, ugodno i lijepo. Panonska jezera su sjajna prilika za sve  jer je rekreacijski centar u centru grada. Doslovno prošetate do njega. Ima se zaista šta za pogledati tokom upoznavanja sa gradom Meše Selimovića. Posjetiti galeriju Ismeta Mujezinovića, muzeje, trgove… Imali smo priliku uživati u festivalu ‘Kaleidoskop’. Uživati u glazbi regionalne muzičke scene, u nastupima Bombaj štampe, Hladnog piva,  Elementala…Hrana vam je izvrsna, kao i Tuzlansko pivo.Vaš glavni trg je lijep, uređen, ogroman, prekrasan. Pozvala bih sve da dođu u Tuzlu jer će se zaista lijepo provesti˝, istakla je Fijala.

Plovanić: ‘Kaleidoskop se razlikuje od drugih festivala’

Novinaru su prisustvovali 11. Međunarodnom festivalu umjetnosti mladih ‘Kaleidoskop‘ tokom kojeg muzika, fotografija, ples i slikarstvo postaju duša grada, u jednom naizmjeničnom preplitanju izložbi, radionica, razgovora sa novinarima, umjetnicima i esejistima, koncerata, foto i umjetničkih happening-a i drugih različitih sadržaja koji su aktuelni među mladima.

˝U biti sam došao zbog festivala ‘Kaleidoskop’. Zamljivo mi je to da se razlikuje od drugih festivala koji su općenito buknuli u cijeloj regiji. Razlikuje se po tome što su uravnoteženi izvođači iz Hrvatske, Srbije i BiH. Zanimljivo mi je da se jednako pristupa svima. To je baš lijepa priča nekog zajedništva kojeg ne vidim baš okolo. To mi je bilo drukčije i jako zaniljivo. Upad na festival, na kojem su nastupili vrhunski regionalni izvođači, je besplatan. Cijene pive i hrane su neuporedivo pristupačnije nego na drugim festivalima˝, istakao je Edo Plovanić, muzički novinar i osnivač portala muzika.hr.

Imamović: ‘Moja želja i vizija je za Tuzla bude najrazvijeniji grad u BiH’

˝Po meni osnovni cilj politike nije ispoljavanje moći, formiranje većina u parlementima, taktika i matematika,  već poboljšanje kvaliteta života građana. Tuzla je jedini grad u svijetu koji ima kupalište, slana jezera i plažu u centru grada. Plaža je iznad standarda ‘plave zastave’. Nigdje na jadranskoj obali ne postoji bolja plaža˝, kazao je gradonačelnik Tuzle Jasmin Imamović i dodao: ˝Siguran sam da je od 5. do 10. mjeseca kvalitet života građana u Tuzli bolji od kvaliteta života građana bilo kojeg drugog grada u BiH. Izgrađeni su hoteli, moteli, hosteli, razvio se privatni smještaj. Razvila se trgovina. Oni građani koji su išli u Makarsku da iznajmljuju sobe i ljetuju, sada to rade u Tuzli gostima koji dođu u naš grad. Jezera su povukla i druge projekte i investicije.Razvijamo kulturni i kongresni turizam. Sada imamo tri slana jezera, ja mislim da treba praviti i četvrto, jer Tuzla je grad slanih jezera. Kroz cijene ulaznica mi vodimo i socijalnu politiku, da ulazak bude pristupačan svim građanima i posjetiocima˝.

Na pitanje kako vidi Tuzlu u bliskoj budućnosti, Imamović je odogovrio: ˝Na pragu su nam dvije velike investicije. Investicija od milijardu KM u Blok 7 Termoelektrane Tuzla i još jedna investicija od milijardu KM, a to je izgradnja  stambeno-poslovnog kopleksa ‘Crystalico’. Tuzla ima najveću trgovinsku firmu u BiH, ‘Bingo’. Moja želja i vizija je za Tuzla bude najrazvijeniji grad u BiH. Ako ove dvije investicije budu realizovane, mi ćemo biti najrazvijeniji grad u BiH˝.

Flego: ‘Imati ovakvog gradonačelnika je velika sreća za jedan grad’

Za novinara Glasa Slavonije Miroslava Flegu, Tuzla je pozitivno otkriće. ˝Tuzlu sam ranije doživaljavao kao neki sumoran grad sa  puno dima i sivila. Sada vidim da je to sasvim jedan drugi grad. Tuzla je danas jedan urbani proevropski grad. Stvarno su me grad i ljudi iz Tuzle oduševili. Imati ovakvog gradonačelnika je velika sreća za jedan grad. Koje planove ima i šta je do sada sve napravio, svaka mu čast˝, kazao je Flego.

Podsjećamo, Tuzla je jedini grad u Evropi koji ima slana jezera i jedini grad na svijetu čija se slana jezera, kupalište i plaža nalaze u centru grada. Kompleks Panonskih jezera čine tri jezera različite veličine i dubine, te Slani slapovi. U sklopu kompleksa nalazi se Arheološki park neolitsko-sojeničko naselje i Muzej geološka postavka “Pannonica”, dječiji zabavni park, sportski tereni, te mnogi drugi ugostiteljski, kulturni i zabavni sadržaji. Do sada je  kompleks Panonike posjetilo više od 4  miliona gostiju. Grad Tuzla dobitnik je najvišeg priznanja Svjetske turističke organizacije Odisej, „Ujedinjenih nacija“ (2012 UNWTO ULYSSES AWARD) koja se dodjeljuje za inovacije u oblasti turizma.